Klienci T-Mobile Usługi Bankowe przez przypadek mogli mieć dostęp do poufnych wiadomości innych użytkowników.

O tej wpadce T-Mobile Usługi Bankowe poinformował portal niebezpiecznik.pl.

Wychodzi na to, że niektórzy użytkownicy wchodząc na swoje konto mogli również zobaczyć treść korespondencji innych osób korzystających z tych usług bankowych.

 

Do wielu wiadomości dołączony był skan dowodu osobistego. Nie brakowało też informacji o nowym adresie zamieszkania.

 

Jak donosi niebezpiecznik.pl, wiadomości pochodziły z okresu od 7 lutego 2017 do 6 czerwca 2017.

Błąd został szybko naprawiony, ale nie da się ukryć, że do takiej sytuacji w ogóle nie powinno dojść.

 

Sytuację skomentowała przedstawicielka banku Joanna Nagierska:

 

„Potwierdzamy, że pojedynczy klienci T-Mobile Usługi Bankowe po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej w panelu wiadomości mogli widzieć komunikaty skierowane do innych osób. Po zidentyfikowaniu tego błędu bank niezwłocznie wprowadził działania naprawcze. Problem dotyczył pojedynczych przypadków, miał charakter tymczasowy i został już usunięty. Przepraszamy klientów za niedogodności. Jednocześnie podkreślamy, że bezpieczeństwo danych oraz środków klientów jest dla nas kwestią priorytetową”.

 

Przeprosiny swoją drogą i zapewnienia również, ale co się stało, to się nie odstanie.